Loyalitets- og fordelsprogrammer
– kan øge frekvens, volumen og fastholdelse
Om Loyalitets- og Fordelsprogrammer:
- Påvirke og ændre kundeadfærd
- Styrke samarbejdet med forhandlere, distributører og kunder
- Øge kundeloyalitet/gensalg
- Indsamle kundedata og insights
- Skabe kompetetiv differentiering i markedet
- Øge kendskab og attraktivitet – primært gennem
- Referrals/anbefalinger
- Reducerer omkostninger til tiltrækning og fastholdelse af kunder
Vi tager vores private købsadfærd med på arbejde!
Kunder der kommer gennem anbefalinger fra andre kunder, har en fastholdelsesgrad på 92% mod kun 68% for kunder skabt via annoncering.
Download vores præsentation af fordele med kunde- og loyalitetsprogrammer her
Om Almax
Almax er et uafhængigt konsulenthus i Danmark. Almax har stor markedserfaring fra Danmark og det øvrige Skandinavien, Tyskland, England samt Kina.
Almax
Almax Aps
Østerbro 30
DK-5000 Odense C
Telefon : + 45 40 43 77 59
Mail: lcj@almax.dk
Kontortid
Man-tors: 8:30-16:00
Fre: 8:30-14:00
Arkiv

